5020350555 |
La planificació de les activitats de lectura a EI i CI |
2018-2019 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
24/1/2019 - 16/5/2019 (20 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC Vila-romà |
|
c. Riera, 29-31 (Palamós)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
AIL2 La planificació de les activitats de lectura a EI i CI
|
| |
Inscripció |
09/01/2019 - 18/01/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Taller per reflexionar sobre l'ensenyament i aprenentatge de la lectura a l'educació infantil i el cicle inicial, i per analitzar i aplicar a l’aula diferents tipus d’activitats.
|
| |
Objectius |
Conèixer seqüències d'intervenció didàctica per dur a terme diferents activitats de lectura a l'aula.
Revisar i establir acords sobre els models didàctics d'intervenció als nivells d'EI i CI.
Desenvolupar i aplicar un model organitzatiu que doni resposta als 30' de lectura.
|
| |
Continguts |
La lectura compartida.
La lectura guiada / l’escolta estructurada.
La lectura expressiva.
La lectura autònoma o independent.
El temps de lectura.
|
| |
Formador/a |
Isabel Vera
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Planificació d’activitats de lectura amb les orientacions donades al taller.
Propostes per a l’elaboració d’acords de centre.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat adreçada als centres de l'Impuls de la Lectura de segon i tercer any. (Tindran prioritat els centres de tercer any).
|
| |
E-mail |
crp-baixemporda@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
24/01/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
dijous |
31/01/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 3 |
dijous |
14/02/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 4 |
dijous |
21/02/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 5 |
dijous |
25/04/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 6 |
dijous |
02/05/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 7 |
dijous |
16/05/2019 |
1230 |
1400 |
|
| |